Aftellen - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Debbie - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Debbie - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Debbie

26 December 2013 | Nederland, Eerbeek

Ja, ik vind dat ik nu mag gaan aftellen. Nog 29 nachtjes slapen en dan gaat het avontuur beginnen. Samen met Yasmein vertrek ik dan naar Belfast.

Nog een weekje vakantie en twee weken "les". Als ik het zo zeg, begint het toch wel spannend te worden. Er moeten namelijk nog een paar verslagen gemaakt en een toets geleerd worden om zonder vertraging straks ook mijn afstudeerfase in te mogen gaan. Maar, we gaan er maar vanuit dat dat goed gaat komen.

Het is alleen nog een kwestie van inchecken (wat vanaf nu al online kan) en dan is het echt. Ik heb er onwijs veel zin in. Ik zal jullie op de hoogte houden van onze avonturen. We hebben daar veel wifi dus dat zal geen probleem worden. Mijn mobielinternet gaat uit dus ik ben alleen via de whatsapp te bereiken op wifi. Verder wel gewoon op fb, gok ik zo ;)

Komende weken moet ik mijn kamer in Arnhem nog even leeghalen, een inpaklijstje maken (hoe ga ik spullen voor 5 maanden meenemen in 30 kilo, waar het gewicht van mijn laptop al af gaat?) en koffer pakken.

To much to do in 29 days!

  • 26 December 2013 - 14:19

    Stephan Rouw:

    Hoi Debbie,

    heel veel succes daar !
    Ik heb deze website al aan mijn favorieten toegevoegd. ;)

  • 26 December 2013 - 20:16

    Buurvrouw Ria :

    nu debbie het lijkt me best spannend maar ook zeer gezellig met je mede studente
    die 4.5 maand in engeland maak veel plezier wij volgen je wel op FF
    gr ria

  • 21 Januari 2014 - 10:11

    Ria W:

    hallo debbie
    nu nog een paar dagen en dan kan de reis en je avontuur beginnen
    veel plezier en een fijne studie tijd ik volg je wel op face-book
    een goede reis en tot ziens
    gr buurvrouw ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Van 24 januari tot 7 juni in Belfast. Stranmillis University College, Primary teaching.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5379

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Minor in Belfast

Landen bezocht: