Een berichtje voor groep 7a! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Debbie - WaarBenJij.nu Een berichtje voor groep 7a! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Debbie - WaarBenJij.nu

Een berichtje voor groep 7a!

Blijf op de hoogte en volg Debbie

20 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Hallo allemaal!

Ik zag jullie berichtje op mijn vorige verhaal, wat leuk! Natuurlijk mis ik jullie en ik was graag nog tot de zomer bij jullie gebleven, maar dit is natuurlijk een mooie kans voor mij om nog meer te leren en goed Engels te leren praten.
Ik heb het heel erg naar mijn zin hier. De school is leuk, maar ik heb veel vrije tijd om leuke dingen te doen. Zoals het bowlen inderdaad. En ja, ik had gewonnen! :-)

Aankomende maandag begint hier mijn stage. Ik weet nog niet precies in welke groep, maar ze noemen het hier Keystage 1. Dat zijn de kinderen tussen de 4 en de 7 jaar. Waarschijnlijk kom ik dus in een kleuterklas of in groep 3 of 4. Wel even wat anders dan de grote jongens en meiden van groep 7, maar dit wordt vast ook erg leuk!
Als ik met mijn stage ben begonnen, zal ik jullie wat meer vertellen over de kinderen en de school hier. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden om te lezen.
Als jullie vragen aan ze hebben dan mogen jullie natuurlijk een berichtje sturen, dan zal ik ze aan ze stellen. En misschien kunnen we wel een keer Skypen tussen de klassen. De moeder van Nevin weet daar vast wel wat meer van af!

Hoe gaat het bij jullie? Voordat ik wegging zag ik dat het volgende hoofdstuk van de Blauwe Planeet over Verenigde Koninkrijk en Ierland zou gaan. Jullie weten dus nu precies waar ik zit?
Ik zie dat jullie een gaaf lied hebben voor de carnaval! Wat had ik dat graag willen horen! Komen de jeugdprins en jeugdprinses van Haalderen ook nog langs? Zijn dat niet onze eigen Bas en Iris v. H.?
Ik wens jullie heel veel plezier tijdens het carnaval! Ik ga het dit jaar helaas missen, maar ik maak er hier stiekem wel een klein feestje van! ;-)

Nou, ik ga weer stoppen.

Groetjes aan iedereen en tot snel!
Liefs Debbie

Oja, redt juf Ans zich een beetje met de computer zo zonder mij? ;-) Haha! Of heeft de broer van Inas nog kunnen helpen tijdens zijn stage?

  • 13 Maart 2014 - 15:08

    Groep 7a:

    Hoi Debbie
    Juf Ans redt het wel met de computer.
    Carvaval was heel leuk. Ja, onze eigen prins en prinses op school. En het lied hebben we uitbundig
    gezongen.
    We zijn benieuwd hoe het in de stageklas gaat .Dat willen we graag een keer horen.
    Heel veel groetjes van 7a en Ans

    Ps misschien.... kunnen we een keer skypen, maar daar hebben wij geen verstand van maar de moeder van Nevin wel.. dus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Van 24 januari tot 7 juni in Belfast. Stranmillis University College, Primary teaching.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5365

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Minor in Belfast

Landen bezocht: