Zomervakantie! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Debbie - WaarBenJij.nu Zomervakantie! - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Debbie - WaarBenJij.nu

Zomervakantie!

Blijf op de hoogte en volg Debbie

22 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Het zit erop. Na 6 weken colleges volgen, 6 weken stage, 2 essays en een tentamen ben ik helemaal klaar hier! Het eerste cijfer voor mijn essay heb ik binnen, 75% dus een 7,5. Helaas is dit nog niet het definitieve cijfer, aangezien dit 40% van het geheel is en mijn tentamen telt als 60%. Maar goed, aangezien hier een 4 (dus 40%) een voldoende is, heb ik niet zo'n hoog cijfer nodig om te slagen :)

Komende zaterdag zit ik hier precies 4 maanden. 4 maanden waarin ik super veel heb gedaan, gezien en geleerd. De eerste internationals vertrekken langzaam terug naar huis (ik houd niet van afscheid nemen :( ), maar dat hoort er helaas bij.
Nog 1,5 week zit ik hier. 3 juni vertrekken Yasmein en ik weer terug naar Nederland, waar ik natuurlijk wel een welkomstcomité verwacht op schiphol (haha grapje :P)! Voordat het zover is heb ik dus nog 1,5 week om leuke dingen te doen. Het komend weekend zal ik nog lekker rustig aandoen, beetje films en series kijken, aangezien ik door omstandigheden even zonder Yasmein moet doen. Maar, maandag is ze terug en dan gaan we nog even genieten van een weekje fun!
Het laatste weekend bijvoorbeeld is Yasmein jarig. Voor haar verjaardag gaan we de zaterdagavond naar een concert van haar favoriete band. Ik ben hier erg benieuwd naar, en dan vooral naar het 'gedrag' van Yasmein. Als ik haar moet geloven herken ik der niet meer terug. ;) Nouja, we zullen zien.

Ik hoop nog een black taxi tour te doen voor vertrek, wat restaurantjes uit te proberen en natuurlijk nog even van een lekkere strawberry cider te mogen genieten tijdens wat avondjes stappen. Mag wel toch, na 12 weken hard werken.

Een kort blog, maar genoeg voor nu.

Fijn weekend allemaal!
Groetjes!

  • 22 Mei 2014 - 19:55

    Yasmein:

    Jaaa ik wil ook die black taxi tour doen, cave hill en een rondje door Botanic Gardens lopen! :) Bereid je dus maar voor als ik weer terug ben!
    Super dat je 75% had! :) ben benieuwd naar mijn cijfer...
    En be prepared voor 31 mei.. MCBUSTED!! Ik ga huilen, lachen en mee 'zingen'

    Fijn weekend en doe iedereen maar de groetjes!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Van 24 januari tot 7 juni in Belfast. Stranmillis University College, Primary teaching.

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 5364

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Minor in Belfast

Landen bezocht: